خوشنویسی دعای روز هفدهم ماه رمضان + متن، ترجمه و تفسیر

خوشنویسی دعای روز هفدهم ماه رمضان
فایل: 

خوشنویسی دعای روز هفدهم ماه رمضان + متن، ترجمه و تفسیر

خوشنویسی دعای روز هفدهم ماه مبارک رمضان به خط مهدی پورعسکری

ماه رمضان بهترین ماه برای نزدیک شدن انسان به خداوند است. ماه رمضان، ماه میهمانی خدا است که درهای آسمان در آن گشوده شده و ارزش عبادات در آن، چند برابر عبادات در ماه های دیگر است. دعا خالصانه و مخلصانه در این ماه استجاب می شود بنابراین بزرگان دین فرموده اند در این ماه بسیار دعا کنید. در این بخش از دعاهای ماه رمضان، دعای روز هفدهم ماه مبارک رمضان را آورده ایم

متن و ترجمه دعای روز هفدهم ماه رمضان :

" اللّهم اهدنی فیه لصالح الاعمال و اقض لی فیه الحوائج و الامال یا من لا یحتاج الی التّفسیر و السّؤال یا عالماً بما فی صدور العالمین صلّ علی محمدٍ و آل الطّاهرین ".

ای خدا، مرا در این روز به اعمال صالحه راهنمایی کن و حاجت ها و آرزوهایم را برآورده ساز. ای کسی که نیازمند شرح و سوال بندگان نیستی، ای خدایی که ناگفته به حاجات و به اسرار خلق آگاهی بر محمد و آل اطهار او درود فرست.

برای دسترسی به ادامه «خوشنویسی دعاهای روزانه ماه رمضان» اینجا کلیک کنید

توجه : برای مشاهده تصاویر در ابعاد اصلی و بزرگ تر روی آن ها کلیک کنید.

برای دانلود و دریافت تصاویر از فایلهای با کیفیت بالای پیوستی استفاده نمایید.

برای دریافت تصویر، یک صلوات برای تعجیل در ظهور امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) بفرستید.

خوشنویسی دعای روز هفدهم ماه رمضان + متن، ترجمه و تفسیر

مطالب مرتبط و پیشنهادی :

ویژه نامه شب و روز هفدهم ماه مبارک رمضان

تفسیر دعای روز هفدهم ماه رمضان

در ابتدای این دعا می گوییم :خدایا من را راهنمایی کن تا اعمال صالح انجام دهم. خواندن نماز اول وقت و نمازهای مستحب ماه رمضان ، خواندن دعا در زمان سحر و افطار، افطاری دادن و انفاق به نیازمندان ، استغفار و توبه و... جزو اعمال صالح ماه مبارک رمضان هستند که بلا و مصیبت را دور می کنند.

در این دعا می گوییم خدایا احتیاجات و آرزوهای من را برآورده کن. برای استجابت دعا باید تنها امید شما به خداوند باشد. اگر امید داری که کسی دیگری دعایت را استجابت می کند، دعایت مستجاب نمی شود.

در بخش بعدی دعا می خوانیم: ای خدایی که ناگفته به حاجات و به اسرار خلق آگاهی، خداوند عالم و آگاه است و از همه چیزهای که در دل مردم وجود دارد باخبر است.

در آخر می گوییم خدایی که بر همه چیز آگاهی بر محمد و آل اطهار (علیهم السلام) درود بفرست، صلوات گناهان را به تمام معنا از بین می برد.

پدیدآورنده: 
Share