آیا امام جواد علیه السلام با سن کم صلاحیت امامت داشته است؟

دریافت ویدئو
موضوع: 
پاسخ به یک شبهه در مورد امامت حضرت جوادالائمه علیه السلام

آیا امام جواد علیه السلام با سن کم صلاحیت امامت داشته است؟

در این کلیپ کوتاه با پاسخ مستدل به یک شبهه ی اعتقادی در خصوص بحث امامت، با عنوان " آیا امام جواد علیه السلام با سن کم صلاحیت امامت داشته است؟ " به مدت ده دقیقه با ما همراه باشید. 

▄   ▄   ▄   ▄   ▄   ▄   ▄   ▄

حتما شما هم شنیده اید که سنّ و سال کمِ حضرت امام جواد علیه السلام در هنگام شهادت پدر بزرگوارشان، باعث شد تا شماری از اصحاب امام رضا علیه السلام، در امامت ایشان شبهه و تردید کنند؛ در آن روزگار برخی افراد، عبدالله بن موسی را امام می دانستند و برخی دیگر هم به واقفیه پیوستند، اما بیشتر آن ها امامت امام محمد بن علی علیه السلام را پذیرفتند. جالب است بدانید این کشمکش‌ ها و تردید ها و شبهات فقط برای آن دوران نیست. همین امروز نیز خیلی از افراد برایشان سوال و جای شبهه است که چگونه یک کودک نابالغ می تواند امام یک امت باشد؟ و یا اصلا چگونه میتوانستد آن ها را رهبری کنند؟ حتی اگر سوالی هم برایتان پیش نیامده، پای صحبت‌ هایمان در این کلیپ زیبا بنشنید و بهره ببرید. شاید بعدها یک نفر همین سوال را از خود شما پرسید. خلاصه اگر بدانیم بد نیست!

▄   ▄   ▄   ▄   ▄   ▄   ▄   ▄

امام جواد علیه السلام

جهت دانلود و تماشای فیلم و سریال های بیشتر در موضوعات مختلف و متنوع ( از قبیل فیلم سینمایی - سریال تلویزیونی - انیمیشن و کارتون - سخنرانی - تلاوت قرآن و ... ) می توانید با کلیک روی بنر فوق به سایت فیلم و انیمیشن ضیاءالصالحین مراجعه نمایید.

پدیدآورنده: 
Share