ایثار در راه دین ارزش الهی بالایی دارد

حجت‌ الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌ هاشم در خطبه‌ های نماز جمعه تبریز؛
خطبه های نماز جمعه تبریز
حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم : کارنامه درخشان سپاه است که باعث می شود دشمنان همواره از آن هراس داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ضیاءالصالحین به نقل از مهر, حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه که در مصلی اعظم امام خمینی (ره) تبریز برگزار شد، گفت: در هفته ای که گذشت سه کشور حامی صهیونیسم مردم مظلوم سوریه را مورد حمله قرار دادند.
وی خاطرنشان کرد: بهانه این حمله ها استفاده سوریه و ارتش آن از سلاح های شیمیایی بود اما برای این ادعاها هیچ گونه سند یا مدرکی در دست ندارند.

تمام دستگاه ها برای ارتقا امنیت کشور با کارکنان اطلاعات همکاری کنند
امام جمعه تبریز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه روز نیمه شعبان، روز سربازان گمنام امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) انتخاب شده، تاکید کرد: حیات هرکشوری وابسته به اطلاعات آن کشور است از این رو باید از کارکنان وزارت اطلاعات کشور تقدیر و تشکر کنیم.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه کارکنان اطلاعات همواره تلاش می کنند که زحمات شان دیده نشود، تصریح کرد: لازم است تمام دستگاه ها برای ارتقا امنیت کشور با کارکنان اطلاعات همکاری کنند.
حجت الاسلام آل هاشم بخشی از خطبه های نماز جمعه امروز را به صحبت درباره محیط زیست و اهمیت آن اختصاص داد و تشریح کرد: دوم اردیبهشت روز زمین پاک است و این روز فرصت خوبی است برای اینکه مردم هرگز ارزش زیستگاه خود را فراموش نکنند.
وی همچنین با اشاره به قرار گرفتن در هفته سلامت، اعلام کرد: خوشحالیم که در این هفته وزیر محترم بهداشت و درمان در استان ما حضور یافتند و قول توجه ویژه به سلامت و بهداشت و خدمات رسانی را در این استان دادند.
فرا رسیدن روز پاسدار، سرفصل دیگری از سخنان امام جمعه تبریز بود که وی در این خصوص تاکید کرد: نام گذاری روز پاسدار توسط امام خمینی (ره) به این خاطر است که ایثار در راه دین ارزش الهی بالایی دارد.

کارنامه درخشان سپاه موجب هراس دشمنان است
وی در ادامه دلیل هراس دشمنان از سپاه را نیز چنین توصیف کرد: کارنامه درخشان سپاه است که باعث می شود دشمنان همواره از آن هراس داشته باشند.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به فرا رسیدن نیمه شعبان گفت: در گذشته هرکس محله خودش را آذین بندی می کرد و امسال نیز باید دست به دست هم بدهیم و هرکس منطقه خود را آذین بندی کند و جشن بگیرد.
سوم اردیبهشت ماه، روز کارآفرینی نام گذاری شده است که امام جمعه تبریز در این  باره توضیح داد: دو راهکار اساسی برای تحقق شعار سال وجود دارد که یکی عدم واردات کالای خارجی به کشور و دیگری مبارزه با قاچاق کالاست.

 

Share