تلاش ها جوری باشد که مردم تغییر وضعیت اقتصادی را برسر سفره خود احساس کنند

آیت الله العظمی نوری همدانی در دیدار رئیس مجلس:
حضرت آیت الله نوری همدانی
حضرت آیت الله نوری همدانی :امروز باید همه مسئولان تلاش کنند تا وضعیت اقتصادی مردم بهتر شود و با حمایت از شعار سال و محقق شدن آن موضوع اشتغال و اقتصادحل شود.

به گزارش خبرنگار ضیاءالصالحین به نقل از حوزه,حضرت آیت الله نوری همدانی در دیدار علی لاریجانی که عصر امروز درقم برگزار شد، ضمن تشکر از زحمات و تلاش های صورت گرفته وحدت و انسجام مسئولان و تبعیت از رهبر را مهم دانستند و گفتند: امروز باید همه مسئولان تلاش کنند تا وضعیت اقتصادی مردم بهتر شود و با حمایت از شعار سال و محقق شدن آن موضوع اشتغال و اقتصادحل شود.
این مرجع تقلید در ادامه گفتند: نامه های فراوانی از مردم پیرامون وضعیت بانک ها و گرفتن دیر کرد به ما می رسد و بارها هم تذکر دادیم، ولی تا به امروز توجه به آن نشد، امیدوار هستیم نسبت به این موضوع توجه و پیگیری بیشتر شود.
حضرت آیت الله نوری همدانی خدمت به مردم را توفیق الهی دانسته و به طور جدی خواستار حل مشکلات معیشتی و اقتصادی شدند و گفتند: توقع این است تلاش ها جوری باشد که مردم تغییر وضعیت اقتصادی را برسر سفره خود احساس کنند و این امر ان شاءالله به همت مسئولان محقق خواهد شد و آینده این نظام و کشور روز به روز بهتر و روشن تر می باشد.
خاطرنشان می شود: در ابتدای این دیدار رئیس مجلس درباره وضعیت جاری کشور و منطقه گزارشی ارائه کرد.

Share