صفحه یادداشت احد شیردل

واکنش کاربران توئیتر به توقیف 2 نفتکش‌ یونانی در خلیج فارس

واکنش کاربران توئیتر به توقیف 2 نفتکش یونانی در خلیج فارس

کاربران توئیتر نسبت به توقیف 2 نفتکش یونانی در خلیج فارس که روز گذشته (6 خردادماه 1401) در قبال توقیف نفتکش های ایرانی اتفاق افتاده بود، واکنش نشان دادند. در ادامه با واکنش کاربران توئیتر به توقیف 2 نفتکش‌ یونانی در خلیج فارس ضیاءالصالحین را همراهی کنید.

تصویر کوچک(اجباری): 
واکنش کاربران توئیتر به توقیف 2 نفتکش‌ یونانی در خلیج فارس
Share

چرا دعای ما برای ریشه‌ کن شدن مدیران فاسد مستجاب نمی‌ شود؟

یکی از مظاهر عافیت طلبی این است که کار تشکیلاتی نمی کنیم/ آدم صالحی که عافیت طلبانه زندگی می کند، نه دعایش و نه شعارش علیه فساد، به درد نمی خورَد/ ما بیشتر از عافیت طلبی ضربه می خوریم تا از شهوت رانی و بی دینی

تصویر کوچک(اجباری): 
حجت الاسلام پناهیان
Share

بدون تشکیلات مشکلات کشور حل نمی شود!

همه مشکلات با 9 دی و 19 دی حل نمی شود. بلکه یک اقدام دیگر لازم است و آن اقدام مهم این است که مردم تا آنجا که می شود تشکل بیابند، باهم کاری را انجام دهند.

تصویر کوچک(اجباری): 
حجت الاسلام پناهیان
Share

فلسفه کار تشکیلاتی از زبان امام موسی صدر

ما اصلا خواب هستیم! این کارهایى که حالا مى ‏خواهیم بکنیم باید  50سال پیش، بلکه  150سال پیش، شروع مى‏ کردیم. امیدوارم که به سرعت پیش برویم. چون در خطابِ آقا در روز افتتاح شنیدم که مى‏ گویند امتیازِ روحانیتِ شیعه این است که وابستگى به جایى ندارد

تصویر کوچک(اجباری): 
امام موسی صدر
Share

اسوه های تشکیلاتی - شهید محمود کاوه

مسئول گروه به بزرگ روستا گفت: «آن ها آمدند توی روستای شما، اسرا را هم آوردند همین جا. برو بهشان بگو اگر گروگان ها همین امشب آزاد نشن، کاوه خودش میاد و آن وقت هرچه دیدند از چشم خودشان دیدند.» مأمور روستا و چندتا دیگر از اهالی به دست و پا افتادند و گفتند: «ما خودمان میریم با آن ها صحبت می کنیم، فقط شما یک ساعت مهلت بدین.» ساعت هفت، هشت شب بود که ریش سفیدهای روستا، اسرا و آن هایی را که تسلیم شده بودند، آوردند و تحویلمان دادند.

تصویر کوچک(اجباری): 
شهید کاوه
Share

اسوه های تشکیلاتی - شهید سید محمد بهشتی

گزارش ها و تحقیقات ثابت کرده که دو قاضی تخلف کرده اند. گفت: «باید علنی محاکمه بشوند تا همه ببیند نظام اسلامی اهل تســاهل بــا مسئــول خــاطی نیست.» هر دو محاکمه شدند؛ علنی.

تصویر کوچک(اجباری): 
شهید سید محمد بهشتی
Share

اسوه های تشکیلاتی - شهید حسن باقری

می گفت: «برای تازه واردهای جنگ هم جزوه ی آموزشی می خواهیم. نیروها باید تشکیلاتی فکر کنند. بسیجی هایی که برمی گردند شهر، باید گروهان و گردان هر مسجد را درست کنند؛ اعزام مجددها هــــم بـــاید برگـــردند بـه یگان های خودشان، مثل مسافری که برمی گردد به خانه ش. این طوری سازمان رزم درست و حسابی داریم.»

تصویر کوچک(اجباری): 
حسن باقری
Share